خنثی‌سازی تلاش برای ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

خنثی‌سازی تلاش برای ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار

وزیر اطلاعات گفت: تلاش برای ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار در کشور خنثی‌ شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 28
کد خبر: ۲۰۶۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر. حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات از خنثی سازی تلاش برای ترور زنجیره‌ای چند مولوی، قاضی و پاسدار در کشور خبر داد.

 

حجت الاسلام خطیب در جمع اعضای هیات‌های نظارت استانی سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه دشمنان بدنبال ناامن کردن مرز‌های شرقی کشور هستند، افزود: دشمنان در بازه زمانی هشتم مهرماه تلاش داشتندتا چند مولوی، پاسدار، قاضی و... را در کشور ترور کنند و طرفین را مقصر این حادثه جلوه دهند وبه اختلافات قومی و مذهبی دامن بزنند.

 

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند و لازم است علمای شیعه، اهل سنت و مسئولان هوشیار باشند.

 

گفتنی است پیشتر وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از خنثی‌سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریست توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبرداده بود.

 

در این اطلاعیه آمده بود: سربازان گمنام امام زمان عج توطئه‌ی سَبُعانه‌ی انجام 30 انفجار تروریستیِ همزمان در مراکز پرجمعیت تهران را کشف، خنثی سازی و تمامی عوامل آن را دستگیر کردند. انفجارهای مورد بحث با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه‌ی تصویری بی‌ثبات از کشور، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، دقیقاً برای مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی شده بودند.

 

یکی دیگر از اقدامات وزارت اطلاعات که در روزهای اخیر رسانه‌ای شده است کشف 400 بمب بود که تروریست‌ها قصد داشتند 40 عدد از آنها در هیئات مذهبی منفجر کنند. وزیر اطلاعات در این باره گفته بود: «در این مدت ما حدود 400 بمب جمع کردیم که بنا بوده بیش از 40 عدد از آن‌ها در ایام دهه محرم در هیأت‌ها منفجر شود.»/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار